ardayse Kızlar benim bildiğim önce iki alt üst diş çıkar. Oğlumun ön iki dişi tamamlanmadan köpek dişi çıktı. Bu normal mi yaşayan var mı acaba bir diş doktoruna götürmem gerekir mi ?
minikkurabiyee ardayse benim kızımda ilk önce üst dişlerini çıkarmıştı doktora sordum her çocuk farklıdır demişti ve köpek dişi değil sanırım yan kesici dişi
guldenurcinar ardayse benim kızım da öyle çıkarmıştı hatta alt 4 dişi birden çıkmıştı bi yerde okumuştum dişin çıktığı sıralama her çocukta farklıdır diye ama içiniz rahat etmezse kontrole gittiğinizde sorun
ardayse guldenurcinar Çok şaşırdım ben de ilk çocuğum hiç bilmiyordum bir sıralaması yokmuş herhalde dişlerin çıkışının.
guldenurcinar ardayse merak etmeyin diş çıkmasının sıralaması yok hatta benim bi tanıdığımın kızının ilk azı dişleri çıkmıştı çok şaşırmıştım bu ön dişleri görünce bana normal geldi.
ahlelele_ahlelas ardayse köpek dişleri 17 aydan sonra çıkıyor. Biraz daha zor ve acılı çıkıyor malesef. Bence korkulacak bi durum yok. Diğer ön dişi de çıkacak gibi duruyor.
ardayse ahlelele_ahlelas Evet diğer ön dişimiz de çıkıyor bayağı belirginleşti. Bu kesici dişler zor çıkıyor sanırım 1 hafta uykusuz geçti diyebilirim.