Merhabalar hanımlar 25 aylık bir kızım var nereye gitsem herrkes soruyor konusuyor mu hayır diyorum niye ama konuşması lazım diyorlar.
Bende biliyorum konuşması lazım ama her çocuğun gelişimi farklıdır dimi ? Bazıları 1 yaşında başlıyor bazıları 4 , bende zaten bayağı araştıran bir insanım şimdi biraz rahatsızım iyileştigim gibi doktora götürmeyi düşünüyorum. Bir cocuk neden konuşmaz mesela sebepleri nelerdir . Kan değerlerine baktırmak lazımmış bunları hep yeni öğreniyorum eksiklik varsa oda yaparmış gelişim geriliği mesela , bağırsaklarıni temizlemek lazımmış parazit temizliği gibi çok fazla şey var . Bilenler bana yardımcı olabilirler mi