Anneler merhaba, kızım 3855 doğdu sarılık nedeniyle 3490la hastaneden çıktık sonrada sarılık devam etti. 14.günde 3800e anca gelebilmişti. Şimdi 1 aylık ama 4200 olmuş. Hala az. İlk ay böyle az kilo alıp sonradan toparlanan bebekler var mı neler yaptınız anneler ? Mamada kusuyo sadece anne sütü veriyorum onuda güzel emiyo aslında. Çişli bez sayısı da iyi ama anlayamadım