gizemensaraybar Kızlar bebeğim durduk yere bir anda aglamayala karışık bağırmaya başlıyor . Memedeyken veya uyurken ayaklarını ittire ittire ağlıyor,neden olabilir başına gelen varmı 😣
quence gizemensaraybar gazdandır canım her altını açtığında mutlaka gaz masajı yap bisiklet hareketi yaptır kısa kısa yüz üstü yatır rahatlar inşallah
askbebegimmbenim gizemensaraybar gaz sancısı çekiyor büyük ihtimalle gazı var doğduktan 2 hafta sonra başlamıştı bizimde böyle. Bol bol masaj yapın gaz yapıcı şeyler tüketmeyin. Birde gaz damlası kullanım doktorlar görüşüp
seninbenimlederdinne_ gizemensaraybar Gaz sancısı çekiyor canım bebişin, emzirdikten sonra muhakkak gazını çıkart ve gaz masajı yap rahatlatır
mnakrkt gizemensaraybar canım kiraz çekirdeği kemeri al o da iyi gelir uyurken ayajlarının altına ya da göbeğine koy o da gazını iyi çıkarttırıyor ayrıca
yesimaslan Gaz sancısı maalesef ki bebekleri rahat bırakmıyor. Gaz masajı yapmalısınız. Birde sıcak tutun o da iyi gelir inşallah
gizemensaraybar yesimaslan ama gazını çıkarıyor masaj yapıyorum sürekli çıkarıyor ama neden böyle olduki
asi765_ Gaz damlasıni kullan gaz sadece popoda olmaz ağızdan da ciksn rahatlar sıcak tut bebisi bu dönemler öyle sende dikkat et kendine usutrsn bebege geçer
gizemensaraybar asi765_ iki şekilde gazini ciakriyor aslında masaj yapıyorum kendimde sıcak tutuyorum bebegide başka bir şey yoktur inşallah
mnakrkt Merhabe bebim bebişte 17 18 günlük bazen gün içinde karnı tok olsada gazı olmasada uyumuyor 1 saat kadar sonra trkrar memeye aldımmı biraz emip uykuya geçiyor normal mi sizce