Selamlar arkadaşlar 6 aylık kizmda bugün farkettim ne olduğunu anlamdım ilk kilo alıyor orasında kilodandır dedim ama ayakta tutuk sağ düzgün sol ise kalçasının üstünde şişlik vardı ve korktuk endişelendik sizde de oldumu arkadaşlar yaşıyan varmı benim gibi fazla da kilolu değil yavrucağım ama şişlik de göze çarpıyor çok endişeleniyorum sizdede oldumu hiç ne olmuş olabilr acile götüreyimi sizce