Merhaba arkadaşlar o kadar karmaşık bir olayımız var ki inşallah düzgün anlatabilirim kafayı yemek üzereyim. Babam kumar borcu yapmış 1 milyon ödeyemezse ev satılacak benim de az bir birikimi var kalanı da kredi çek sen al diyorlar .Evi yarı fiyatına satacaklar bana .Ben de mağdur olmalarını istemediğim için bu saatten sonra kiraya gitmesinler diye kabul ettim. Eşim ileride babamın diğer çocuklarının (benim üvey kardeşlerim )tapuya itiraz edip bozdurabileceklerini söylüyorlar .Bu olmasın diye de işimizi sağlama almaya çalışıyoruz .Çocuklarımın hakkını onlara yediremem. Onların da hakkı var diyecek olursanız. O evi benim annem ve babam aldı ( onların üvey annesi) . Ben babamın hakkını satın almış oluyorum. Kalandan da annemin hakkı ve benim hakkımı çıkarınca çok az bir şey kalıyor . Kira geliri almayacağım için kalanı da ona sayıyoruz . Hak falan kalmıyor bence. Benim asıl sorum ileride böyle bir durum olursa onların tapuyu bozdurmaması için ne yapmamız lazım? Bilen varsa lütfen yardımcı olabilir mi ?