Duygu190 Merhaba arkadaşlar, ekimde doğum yaptım.aynı zamanlarda doğum yapıp doğum yardımını alan var mı yada alanlar ne kadar sürede aldı?
Hilalrky Duygu190 yardim ne bu cocuk parasi ve sut prasi denilen seymi Onlari aldim ben bende ekimde dogum yaptim bebegim 2 aylikken ikisinide aldim ptt ye yatiyor tc nizle alıyorsunuz Da..... Oekte bi yarsim sayilmiyor hani 😏
Seda_123 Duygu190 Süt parası aldık 200 lira çocuk parası 300 lirada daha yatmadı bir dahaki ay yatar galiba
Duygu190 Hilalrky bana yatmadı hala neden acaba yani gidip PTT ye sormadım da edevletten bakınca ödeme aşamasında diyo
Tuba7326 Hilalrky bnde 2ayboldu dogum yapalı daha almdm bi yerre başvuru yaplması gerekymş heralde. Napmamz lazm
Byzmsl Duygu190 tatlım yattı o para ödemeyi almadılardemk git yarın al paranı benimde oleydi aradım paranız yataklı 2 ay oldu dedi kız gittim aldım
yigitinannesi1903 Duygu190 nisan 2019 da doğum yaptım bende e devlette ödeme aşamasında yazıyordu hep 144 ü aradım dün param meğer Mayıs ayında yatmış orda gözükmüyor dediler bugünde gidip aldım 1 sene sonra para geri alınıyormuş sizde bir arayın isterseniz belki yatmıştır
Sema9393 Seda_123 sıt paradi ve çocuk paradi ayrı mi oluyor nasıl başvuru yapabilirim 1 ay oldu doğum yaptım
Duygu24 Nil59 eşim yaptı tam hatırlamıyorum ama birisi bulunduğunuz aile sosyal yardımlaşma sanırım ismi oraya 180 lira aldık birde pttye yatan 300 lira İnternete Bi yazın isterseniz daha doğru bilgi alırsınız ben hatırlayamadım maalesef 😐
Hilalrky Denizd anakraliceee Nil59 Cocuk oarasi ve sut parasi da ptt den alabiliyirsunuz Cocuk parasi kendi kimliginizle bebeginiz 45 50 gunlukken yatiyor Sut parasini da ayni zamanda yine ptt den alabilirsiniz Fakat 180 tl olan sut parasini siz degil esiniz alabiliyor kendi kimligiyle
anakraliceee @yigitinannesi1903 nereye başvurmak gerekiyor acaba hem doğum hem emzirme aynı yere mi başvuruyoruz
yigitinannesi1903 anakraliceee emzirme için başvuruya gerek yok doğum yardımı için de sosyal hizmetlere başvuru yapıyorsunuz
Hilalrky Duygu190 Duygu190 oda yine ayni ptt den aliniyor Ama bu 180 tp para esinizin adina yatıyor esiniz gidip kimligiyle aliyor siz alamıyorsunuz