Arkadaşlar merhaba bebeğim 37 günlük 2 gündür huzursuz kimi zaman beslenmeyi çok sık istiyor. Kimi zaman istemiyor. Uyuyor çok sık uyanıyor. Kucağımdan yerine koyuyorum gözlerini açıyor.uyanıkken 2 saat uyanık kalıyor besliyorum tekrardan uyumuyor nedir bu durum yaşayan var mı