Ahsensmom_ benimde öyleydi. Klasik hemen diş mi diye başlıyoruz 😂 7 ayı geçtik diş falan yok. Gelişimsel özellik sanırım. Sadece geçen ay doktorun elinden ağıza bakma çubuğunu alıp ağzına sokmaya başlayınca doktor diş dipleri kaşınıyor normal dedi 🤦🏻♀️ hala gelen giden yok o ayrı . Başta el sonra eline gelen her cisim oluyor o. Normal kısacası