gunduzanne Kızlar bebeğim 2 ay 23 günlük. Süpürge sesiyle uyuyo ama dalsın kapatıyım diyorum uyanıyo. Aynı durumda olan varmı ? Bu durum zararlı mı
gzdlgz gunduzanne anne karnın daki sese benzediği için seviyor. Anneler bebeklerine beyaz gürültü açıyor aynı ses yani. Bence bir zararı yok hatta telefondan beyaz gürültü aç kapatma uyusun Zamanla ses yüksekliğini Düşürürsün
3kedili2bebekli gunduzanne zararı yok ama sesle uyumak uyku kalitesini bozabilir şunu tavsiye edeyim hemen kapatmayın dalınca 15 dk bekleyip sonra 5 dk içinde kademeli olarak yavaş yavaş kısın
gunduzanne gzdlgz açık bırakıyorum kısık ayarda ama zararlıdır diye çok korkuyorum kapatınca hemen uyanıyor kıvranıp kendini uyandırıyo
gzdlgz Benimki de yemek yaparken davlumbazın Sesini duyunca uyuya kalırdı. Bazen kalabalık yerlerde beyaz gürültü açardım Uyutamıyordum uyutmak kolay oluyordu. Uzun bir zaman ben de Beyaz gürültü kullandım Sonra unuttu
gunduzanne gzdlgz ayyy.. evet yani nerde açsam mayışıyo aslında işimi kolaylaştırıyo ama bi yandan da işitmesine beynine zarar verirmi diye çekiniyorum
3kedili2bebekli gunduzanne o zaman biraz zaman tanıyın şimdi küçük bir derdi var ki uyanıyor açtır gazi vardır uykusunu almış oluyor belki annesini istiyordur belki olabilir 1 ay daha böyle gidin sonra deneyin bende bir zaman pispisla uyuttum şimdi uykuya geçerken ninni dinliyorlar uyuyunca kapatıyorum uyanmiyorlar