alpmomssss keisnlikle katılıyorum zaten yiyecek şeyler belli..şekeri unu kesen zayıflıyor…daha önce 2 kez diyet yaptım dogumlardan sonra dikkatli bisekilde..pasta börek tatlı abur cubur yemedim.pilav yemedim.ekmegi kestim.bazen hiç yemedim bazen kepekli yada tan tahıllı yedim..ve bolca yürüyüş spor leslie…ve tabiki bol su..
Ödem atmak içinde maydanoz limon tarcin li sular içebilirsiniz.sabahlari sirkeli su….inanın dikkatli beslenmede gidiyor.bize lazim olan irade.motivasyon..baska bisey degil.kendinize motivasyon edecek hedefler iddialar koyun…ben mesela hala başlayamadım.2 kez başarmama rağmen formlullerinide bilmeme rağmen hala canim abur cubur istiyor.tam başlıyorum bozuyorum.birbini motivasyon edecek qrkadaslar bulursanız daha kolay.