deryaren doktorunuz günde kaç kere kaç cc içtiğini hesaplayarak ona göre rapor çıkarıyor. Mesela biz şu an 16 kutu kullanıyoruz bir ay da raporu ona göre çıkartıldı hiç para ödemiyoruz. Zaten öbür türlü altından kalkılmaz gramajına göre çok pahalı bu mamalar.