Ahsenn17 Kızım şuan 3 buçuk yaşında genel olarak çok ozguvenlı sosyal mutlu bır çocuk bu yıl kreşe de gıdıyor orda da çok uyumlu okulunu da sevıyor burdan bakınca herseh normal gıbı fakat sureklı yoğun ve sıddetlı hersyer ağlama krızı ama herseye ozellıkle bır ortamda başka însanlar varya ya da yollarda markette vs sureklı bır kıyafet sorunu her gosterdıgıme ıtıraz avaz avaz ağlama krızlerı söz dınlememe ınatla ne gıy dersem aksını ısteme elbıse dıye tutturma artık nasıl davranacağımızı eşimle bölemez hale geldık haykırır halde aglamaları ınada eder gıbı davranışları bır bakıyorum melek gıbı anlayışlı sağduyulu nasık çok akıllı bır çocuk sonra bır anda bambaşka bır hale bürünüyor özellikle bu ağlama krızlerını yönetemez hale geldık ne sabır kaldı ne tahammül 4 yaş sendromunu mu geçecek mı bılmıyorum tükendim artık yaşanan anneler varsa lütfen yazsın
meleklerinannecigi Ahsenn17 benim kızımında yapma kızm dedikçe yapması dur dedikçe durmaması güzellikkele konuşunca da olmuyor haziranda 4 olacak kıyafet savaşları üstüne kardeşi de oldu şuan 4 aylık oldu o da kardeşimi sevmiyorum diyor duygularını açıkça ifade etmesi güzel ama üzülüyorum kreşe gitmiyor bütün gün evdeyiz umarım az hasarla atlatırız şu süreci Allah yardımcımız olsun
Kontes0011 O da geçiş bi dönemi malesef. Sabretmekten başka çare yok bu duruma bizde aynı bu şekilde geçirdik. Şuan 7,5 yaşında ağır başlı bi kız oldu. Ağlamaz kolay kolay.
Sanal Aynı şeyleri 3 yaşından sonra yaşadık şu an 3,5 yaşında bi tık düzeldi gibi mümkün oldukça inatlaşmamaya çalışıyorum mesela yemek seçmeye başladı el yıkamamaya başladı ama saldım artık inatlaştıkça agresifleşiyor