peripella22 Eşi jandarma uzman olup da Ankara’da olan var mı arkadaşlar. Batı tayini için ilk sıraya Ankara yazdık ama kiralar çok mu pahalı lojman durumu nedir kafamız çok karışık yok mu bilgi alabileceğim birileri helppmeee
ayseayliz peripella22 Benim eşimde jandarma ankaradayız bu sene doğuya tayinciyiz. Biz yenimahalle demetevlerdeyiz bizim olduğumuz yerde kiralar pahalı ve düzgün ev bulmak zor maalesef. Çoğunlukla eski yapı. Yeni yapılarda var ama gördüğüm kadarıyla küçük ve pahalılar. Ama başka semtlerde güzel evlere denk geldim internetten baktığımda
kirmiziucanbalon peripella22 biz eski yapıdayız ama çevre güzel. Özel hastane karsıda market evin altında Migros dan söylüyoruz herşeyi Okul sağlık ocağı ulaşım çok iyi Park Sinema tiyatro da arabayla gidilir artık
peripella22 kirmiziucanbalon hangi ilçedesiniz eşinizin çalışma şartları nasıl ve kira durumu nedir 🙈 Biz yazıp yazıp siliyoruz maaş düşük kiralar yüksek görev yoğunluğu çok deniyor
kirmiziucanbalon peripella22 üzgünüm biraz hatta fazla gel oldu. Sincan. Bu bölgeye asker polis pek oturmaz evlerden dolayı