Edda112 2. kızıma hamileykende doğum öncesinde, doğuma kadar olan süre zarfında, şuan 3. hamileyim, şuandada doğuma kadar olan süre zarfında ara ara çocuklarıma;
annecim senin ne güzel dişlerin var, ne güzel kendin ısırıp yemek yiyebiliyosun, tuvalete gidebiliyosun. ama biliyomusun kardeşlerinin dişleri bebekken olmıcak, dişsiz olucak diyorum gülüyor. nasıl yicek diyor, anlatıyorum sende bebekken öyleydin, acıkınca gögüsümğ gösterip burdan süt gelip burdan doyurup bırakıcam annecim diyorum. (bebeğin temel ihtiyacını karşılamak onların nezlinde onla ilgileniyor onla daha çok vakit yeçiriyor olarak algıyor bence. ki deneyimledim hiçte sıkıntı yaşamadım)
sonra tuvaleti anlatıyorum, kardeşin altına yapıcak diyip anlıcağı şekilde kikirdiyorum gülüyorum. altını birlikte değişiriz olmadı diyorum.
alttan zihnine hep işledim.
kardeşi doğduğunda hiiç sıkıntı yaşamadım.
şuan 3. hamileyim aynı metotu deniyorum.
ve sürekli, kalbim 3 parça, 3nüzren biri olmayınca tamamlanamıyorum annecim diyorum.
dün mesela, anne kardeşim olunca (4,5) beni uyutmucakmısın diyor. (8) yaşındaki daha idrakında.
her gece masal okurum yanlarında uykuya geçerler.
olurmu öyle şey annecim, önce kardeşin bebek ya onu uyutur rahat rahat hikayemizi okuruz, yoksa ıngaaa ıngaaa diye hikayemizi böler diyorum. gülüyor. doğru diyosun anne, öyle yapalım diyor.