15 aylık oğlum çok kaşınıyor cildi aşırı kuru
Kanatıyor artık kaşımaktan yara oluyor
Nemlendiriciler kullanıyorum yağlar kullanıyorum geçmiyor 2 kere alerji doktruna gittim 2 kere cildiyete gittim çocuk doktoruna gittim bir şey çıkmıyor bilgisi olan var mı ne iyi gelir