Çoklu besin alerjisi olduğunu düşündüğümüz bir bebeğim var. 2 aydır diyetTeyim. İlk doktorumuz bize rotavirüs aşısını olabileceğini söyledi ama yapılmaması gerekiyormuş. Doktorumu değiştirdim şimdi ankarada Hacettepe de alerji bölümüne gidiyoruz. Dün menenjit aşısının ilk dozu yapıldı. Ne zaman aşı olsak bebeğimin kakasında kan oluyor. Sizlerde de böyle mi acaba? Bu arada diyette kaçak yapmıyorum. Yediğim sadece patates ve sebze olduğu için onlardan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum