Kızlar 4 yaşında oğlum var çok aktif ama bebekliğinden beri yani 4 aylıkken mesela bağırırdı sesler çıkarırdı ayakları çok hareketliydi şaka sanarsınız belki ama 3 aylıkken kollarından tutup adım attırdık yüz üstü yatmayı severdi şuan da 4 aylık kızım var ara sıra bağırarak sesler çıkarır ayaklarını koyarız adım atmayı bırak oynatmaz bile ve yüz üstü yatmaktan nefret ediyor hiç bir aktivite yapamıyoruz hep kucakta durcak oturma pozisyonu almak istiyor kız ve erkek bebeklerinde böyle farklılık olanlar var mı normal mi yani çok üzülüyorum böyle sakin kalmasına kızımın