mero_81 Kızlar bunlar için sağlık ocağına mı götürüyorsunuz bebekleri 1 yaşına gelecek kızım hep hastaneye gidiyorduk ama sağlık ocağınada gidiliyormuş öyle duydum kan vitamin değerlerine baktırmak istiyorum da
beybitolat mero_81 her ay sağlık ocağı arayıp çağırıyo bizi ama ben bebeğim 3 aylık doktorada götürüyorum genede
Marianne mero_81 ikisi de bakıyor. Çocuk doktorluk durum varsa sağlık ocağındaki aile hekimi sizi yönlendirir.
nnoktaa mero_81 kan değerlerini hastanede baktırdım. Boy kilo sağlık ocağı genelde kısa ve düşük kilo çıkarıyor diye sağlık ocağına artık sadece aşılarda gidiyorum. 15 aylık
mero_81 beybitolat ilk doğum yaptığım aylarda benide sürekli aradılar ama ben ⅘ ay annemin yanındaydım başka şehirde oüzden sonra aramadılar şimdi gitsem bakılır mı peki
merviiis Doktorumuzda var sağlık ocağınada gidiyoruz. Zorunlu aşıları sağlık ocağı yaptığı için gidiyoruz. Mesela 3. Ayda aşı yok doktora gittikten sonra sağlık ocağındaki hemşireye whatsaptan bilgi vericem bu şekilde ilerliyoruz.