ademe Kızlar oğlum bir ay önce grip olmuştu sonra iyileşti ama öksürük kaldı ne yaptıysam geçiremedim önerisi olan var mı
prensesko ademe merhaba bizde aynıyız şu an bir ayı geçti nerdeyse öksürüyor. Nasılsınız neler yaptınız