Merhaba kızlar. Hatay da yaşıyorum depremden sonra ailem sağolsun bize evini açtı onlarla beraber kalıyoruz. 4 ay önce doğum yaptım ve lohusalık dönemi bende çok ağır geçti psikolojik olarak. Hayatımız bir anda değişti üstüne bebek olunca daha da zorlaştı hem depremde giden evimizi yaptırıyoruz hem de bebekle ilgileniyoruz. Çok zor bir dönemdeyiz geçecek inşallah. Ama bende bu süreçte anksiyete başladı ve bazen de panik atağım tutuyor geçici bir süre mi bilmiyorum ama bazen de içimden hiçbir yapmak gelmiyor tam depresyon. Bunun için ne yapabilirim? Fikirlerinizi bekliyorum