Buraya defalarca post açtım. Bebeğim meme bağımlısı tiryakisi bir buçuk yaşında ve asla memesiz uyumuyor. Defalarca denedim başaramadık hep başa döndük. Burada da hep bi kaç gün ağlar sonra alışırsınız diyenlere güvenerek istikrarlı bir şekilde memeyi vermiycem dedim amacım zaten azalatarak bırakmak. Sakin ses tonuyla meme uyuyor oğlum sende uyu diyordum bi yandan pış pış açık bi yandan battaniyesi yanında ağlıyor ama ben memeyi vermiyorum diye bi çıldırdı hıçkıra hıçkıra bi anda ses gitti aklım çıktı içine içine kitlendi gibi bir şey oldu Allahım o an beniim hayattaki en büyük tramvamdı ödüm koptuuuu çok korkunçtu daha yeni yeni sakinleşiyorum korkudan tir tir titriyordum