ummukerem Allah razı olsun , Hava nemlendiriciyi almıştım ama pek kullanmak nasip olmamıştı bu gece kullanip gozlemliycem trendyoldan aldım linkini atabilirim çok memnunum güzel nemlendiriyor damlayı dün gece başladık öksürüğü için verdi doktor ateş bazen oluyor , Bide benim bebeğim tükürüğü bile genzine kaçıyor midesi bulanıyor gibi oluyor sırt üstü yatırmaya korkuyorum doktor yüksek olsun dedi yastığı ama aşırı değil tabi bebeği yüksek yatirin yoğun bakımda da öyle yapmışlardı biz zatürreden yattık çünkü
Birde damla gece uyku yapıyor Bebeğe doktora sormadan kullanmanı önermem kilosuna göre veriyorlar çünkü
Birde benim nemlendiricim 4 litre çok güzel üflüyor büyük yani