mbabygirlm ahh annelik ne zor ben ilk kesintisiz 4 saat uyudugumda kızım dolu dolu 4 aylıktı havalara uçmuştum, sonra bi baktım sabahlara kadar uyuyorum 🥲 yani hepsi geçiyor, uykusuz geceler kahve içmekten taşikardi oluyorduk 🥲❤️
Bu arada grceleri yarım kundak yapmayı denedin mi? Bi de her ne olursa olsun geceleri asla ışık açma gece lambasıyla otur, yavaş yavaş ayırt etsişn