Nida07 Arkadaslar kizim 7 aylik, baslarda ek gida verdigimde yiyordu simdi ise hastalandiginda zorla verdigim ilaclardan dolayi ne vermeye calissam reddediyor, dudaklarini kitliyor ve agzini acmiyor. Buna nasil bir cozum bulabilirm, bir oneriniz var mi ?
Sezgin Nida07 benim kızım 9 ay 16 günlük ilk defa dün yarım çay bardağı bir şeyler yedi. Biz de ilaçlardan dolayı asla kabul ettirememiştik ek gıdayı. Bence zorlamayın biraz zamana bırakın
Thanim Nida07 benim oglum da 7,5 aylik ayni dert var ne yazik ki doktorumuz artik lezzet arar yediklerinde dedi baharat maydanoz kullanin dedi bir de kasiga agzini acmiyorsa kendi agzina goturebilir onu deneyin bazi bebekler alip agizlarina atmayi severler dedi bakalim
Azraemel Nida07 7 aylık kızım bizde de durum aynı hastalandı sonrasında ağzını açmıyo uff yemeyen bebek ne kadar zormuş herkeste bir şey söylüyor cıldırmamak elde değil ne yapacağımı şaşırdım kaldım meme reddi yaşadık yeni düzeldi allahtan emiyo emmese iyice kafayı yicem özenle hazırladığım muhallebileri yemiyo meyve yemiyo su zorla içiyo 🙈
Nida07 Thanim iste hic agzini acmadigi icin tattiramiyorum malesef. Ahh bi acsa.. onu da denedim onune parcalayip koydum onda da eliyle aldi aldi firlatti. Normalde herseyi agzina goturur :/
Sezgin Nida07 sizin ayınızda verilen zaten bebeğe doyurucu değil tadımlık veya ara öğün gibi emiyorsa emsin mama içiyorsa mamasını verin telaş etmeyin biraz sabır🙏
Nida07 Sezgin kilosu normale gore az oldugundan telaslaniyorum. Sutum yaramiyo sanirim kilo alimi cok dusuk
Nida07 Azraemel Ya sormayin her seferinde ozenerek gidip organik ne varsa toplayip yapiyorum bi umut yer diye ama malesef :( nolucak sonumuz boyle
Nida07 Azraemel Ya sormayin her seferinde ozenerek gidip organik ne varsa toplayip yapiyorum bi umut yer diye ama malesef :( nolucak sonumuz boyle