Çünkü bugün ilk defa ben uyurken kusmus üstü başı yatak bi uyandım ki ıslakagladığı için o kadar sevindim ki çok ağladım korktum :( geceleri normalde pek uyumuyor gündüz o uyuyunca bende yattım aglmasına uyandım ki kusmus. Şimdi de eşim nöbette korkudan uyuyamıyorum başını yan çeviriyorum hep kendi de öyle yatıyor ama işte insan bir kere korkunca :(