aysira kizlar cok korkuyorum iki aylik bebegim ortalama hergun uykusunda sanki bogazina bisey kacmis gibi kusacak gibi öğürüyor ama sessizce. ya gormesem hissedip farketmesem nefesssiz kalacak. normalmi bu yaa
Mukaddes59 aysira benim bebeğimde öyleydi gaviskon verdi doktor kullandım 3-4 gün sonra bıraktım geçti çünkü reflü sanırım ağzına su gelio geri gidiyor
aysira [bilinmeyen] peki solunumu kesiliyormu ya gormessek ? ben sirtina vuruylrum hemen duzeliyor ya vuramazsam ?
asaf-ask 25 günlük bebeğim bizde de var gazı olduğunda yapıyor onu pışpışlayıp gazını çıkarınca rahatlıyor. bazen emdikten sonra gazını çıkarıp yatırıyorum yatağına bakıyorum yine öyle kusacakmıs gibi yapıyor, alıp tekrar pışpış yapıyorum yine gaz çıkarıyor rahatlıyor 🤭
Ayazzz Bazen nadir. Benim bebeğim de yapıyor o hareketi ama Gazı oluyor sırtına vurup gazı cıkınca düzeliyo 45günlükğüz