melikedefne
cLearQueen ilk kızımda da yaşadım şimdi ikizlerimde de yaşıyorum tecrübelerime dayanarak söylüyorum çok uğraştık çünkü bu konuda, genelde alerjiden kaynaklı oluyor emiyorsa bizim yediğimiz bir şey alerji yapabiliyor onun ne olduğunu da kendimiz bulmamız gerekiyor sırayla yumurtayı süt ürünlerini çikolatayı ve birçok şeyi daha kesip denememiz gerekiyor, alerji testi yaptırdım belirli şeylere bakıyorlar bebekken detaylı deri testi yapılmıyor bu yüzden de testte genelde çıkmıyor neye alerjisi olduğu. Krem ve şampuan olarak her şeyi denedim maalesef kortizonlu kremden başkası geçirmiyor onu da sürekli kullanmamak gerektiği için çok yoğunlaşınca sürüyordum doktor yazmıştı fucicort ve hametan karıştırıp sürüyorsunuz 2 kullanımda falan geçiriyor fakat bir süre sonra tekrarlıyor. Çıkınca kullanıyordum geçince kullanmayı bırakıyordum böyle böyle 2 yaşına gelince tamamen geçti genelde her bebekte 2 yaşına kadar sürüyor sonra bağışıklığı güçlendiği için geçiyor biraz zorlu bir süreç doktorlar da tam olarak çözümünü bulamıyor genetik yatkınlıktan da kaynaklı olabiliyor sizin veya eşinizin cildiniz kuruysa veya egzamaya yatkınlık varsa bebekte de olabiliyor