Kızım sinirlenince s*lak diyip duruyor. Birde herkese diyor. Salak ööğğğ yapıyor ağzını da. 3 yaşında yani duymamazlıktan geliyoruz unutsun diye bazen de ben uyarıyorum anneye babaya büyüklere böyle söylenmez diye ama kime diyorum ki yani. Nasıl unutturacağım bilmiyorum