Kızım 7 aylık normalde evde ikimiz varken yanında durmamı istiyor odadan çıkınca ağlıyor. Çok insan ayırmıyor birkaç kişi dışında genelde kucağa gidiyor bazısında ağlıyor gitmiyor ama nadir. Haftada bi kvye gidiyoruz orada da duruyor ama bazen beni görünce odadan çıkarken ağladığı oluyor ya da başkasının kucağındayken bana bakıyor kv seni tanıyor biliyor diyor. Şimdi annemlere geldim başka şehirdeler iki haftadır beraberiz annem ve babamla dışarı gittiler durmuş ağlamamış beni görünce de normaldi. Onların yanında odadan çıkarken ağlamıyor. Odada yalnız olunca çıkarken ağlıyor o da normal zaten. Ay bu çocuk beni tanımadı mı bağlanamadık mı biz ya😂