1234y 3 aylık bebegım rotarix aşı yaptırdım huzursuzlandı be gece boyu uyur uyanıktı hep düzgün uyumadı . Sizlerde etkisini kaç gün içerisinde gösterdi ve ne zaman bitti
gamzekuzeyege 1234y biz yaptıralı çok oldu evet ama yan etkisi oluyo ishalde olabilir demişti doktorumuz bize 2 doz yaptırdık aynı gün bizde de yan etki oldu 1 en fazla 2 güne geçiyo
gamzekuzeyege 1234y belki çocuktan çocuğa değişebilir ben en fazla 2-3 gün sürdü diye biliyorum şuan biz 1 yaşındayız