1234y 3. ay ve devamında bizim doktorumuz, 6 saati geçmesin açlığı demişti, zaten en fazla 5 saatte kendi uyanıyor ama 6 saati geçecek olursa ben beslemek için kaldırıyordum. Hala da kaldırıyorum 7 buçuk aylık. 6 saat ve üzeri süre aç kalırsa vücut susuz kalabilir ve şekeri düşebilir diyor bizim doktorumuz.