Öncelikle herkese merhaba
Kızım 21 aylık yavaş yavaş emzirmeyi sonlandırıyorum fakat emzirme sayısını azalttığımdan göğsüm doluyor ve ağrı yapıyorum merak ettiğim şu ki bu süt kendi kendine gidecek mi ağrısı nasıl geçecek sağım yaparsam sütüm daha da aratar ve kesilmez diye düşünüyorum bu konu hakkında deneyimli olan birileri süreçi anlatabilir mi şimdiden teşekkürler