1234y sünnette olmadı hiç bir sıkıntı sadece batikon sıktığımda biraz kısa süreli ağladı yaktı sanırım. Ama sünnetten üç gün önceki ilk muayenede çok canını yaktı doktor pipisi çok yapışıkmış deriyi açtırdı aşşağı doğru sıyırdı bunu yapmam lazım yoksa sünnet edemem dedi o gece zehir gibiydi ağlamaktan çişini yaperken yandı hep ayaklarını toplayarak ağladı yavrum