Ayy bugün gittik oyun grubuna ilk kez 18 aylık oğlum bir dahada gitmem dediğiniz gibi veliler çocukların peşinde çocukların arasında kesinlikle sosyallesme 0 ee ne anlamı var kendimi zorlasam evde aynı etkinlikleri yaparım sokağa çıkıp yürürüz daha çok yoruldum üzerime oğlumun gözlerine parmak soktu başka çocuk tepki veremedim çok çünkü o da küçüktü bütün dikkat dağıldı zaten bizde çok ağladı çünkü oğlumda sevmedi bu arada ayy yok ha para tuzağı gerçekten