myavocado edaasell öneri değil ama, Philips awent alıştırma bardağı olarak geçen suluktan hiç memnun kalmadım, almayın. Pipetli olandan bahsetmiyorum, alıştırma bardağı diye geçiyor, bebegim 6 aylıkken aldım, pipetliyi yapamaz diye hiç içemiyor ve akıtıyor.
myavocado edaasell Fndkurdu gamzekuzeyege peki kızlar sizinkiler seviyor mu su içmeyi, benim ki su ayran, kefir her türlü içeceğe mesafeli 😂
myavocado Fndkurdu pipetli olan di mi, kaç aylıkken aldınız siz, 8 aylık oldu oğlum ama su içmekten nefret ediyor, mecburen kaşıkla veriyorum hala 🤷🏼♀️ pipetliye alışır mi hiç bilmiyorum, sevmediği için ondan çekmez diye düşünüyorum
Fndkurdu myavocado normal pipet ile bardakta şu içermeyen çalış veya sevdiği bişey ayran vs olabilir ayranı çek bırak yap bunun detaylı anlatımı youtube falan var izle canım normal pipet çekmeyi öğrendi mi tamamdır. Evet cabım pipet ki olan 10 aylıkken öğrendi ama ben öğrenmesine teşvik olsun diye 8 9 aylıkken almıştım tam anlamıyla 10 aylıkken öğrendi ama daha erken öğrenen bebişler var her bebek kendine özel🤍🤍
gulayyyyy myavocado benim oğlum da hiç sevmiyor 9 aylık ama pipetliye alıştı önce normal cam pipet vs olur onu suya batırıp suyun içinde kapatın içinde su kalınca ağzına götürüp arkasını açın 4 5 gün öyle yaptım ordan çekmeyi öğrendi pipetli aldım ordan çekiyor ara ara ama sevmiyor dediğiniz gibi yine de öğrendi içiyor bazen 😂6 çeşit suluktan en çok pipetliyi sevdi diyebilirim avent vs de dahil
gamzekuzeyege myavocado benimde sevmiyodu canım suyu hatta vermiyordum içmiyordu dedim pipetli alalım çok şükür içiyo ben daha önce normal biberonla veriyordum ayrıyetten su içindi ama
gamzekuzeyege edaasell hayır bu marka yapmıyo canım yani alalı 1 ayı geçti galiba kapağını tam oturtup kapatırsan akıtmıyor kokuda olmadı ama sadece su veriyorum onunla
merveataberkdaghan edaasell nuk sihirli cup diye bişey var yandan emince geliyor bardak gibi üstelik çok iyi akıtmıyor da, bılabilirseniz ondan alın yoksa avent pipetli alın derim
myarkadash Biz de munchkin pipetli alıştırma bardağı kullanıyoruz hiç uğraşmadım öğretmek için kendi kendine alıştı eline veriyorum içmek isterse içiyor yoksa ağzından falan çıkarıyor oynuyor kendi kendine 😄