Kızlar kac gundur kafayi yemek uzereyim bari dedim size yazip paylasayim kizim tam 2.5 yasinda bebekliginden beri kanat cirpma hareketi var ismine bazen bakiyor bazen bakmiyor her kelimeyi soyleyebiliyor fakat daha tam anlamiyla cumle kuramiyor sadece ihtiyaclarini soyleyebiliyor su dolduralim, süt içelim, yemek yiyelim, uykum geldi uyuyalim gibi seyleri soyleyebiliyor goz temasi her zaman yok ama gozlerime bak diyince bakiyor bakisalim diyince gozunu gozume degdirmeye calisiyor op diyince opuyor bezini cope atmayi biliyor fakat bunlarin yaninda suphelendigim ve icimi kemiren seyler surekli kanat cirpiyor olmasi ozellikle konusmaya calisirken heyecanlandiginda yapiyor bu hareketi ve bazende surekli dönüyor basi donene kadar yapiyor bunu ve sesli oyuncaklardan vs cok korkuyor kosarak yuz ustu yatip kapatiyor kendini ucaktan vs cok korkuyor bazende bana sariliyor ve belki bana kizacaksiniz ama ara ara ekran izledigi icin tum cocuk sarkilarini ezbere biliyor ingilizcede olmak uzere surekli bu sarkilari soyluyor ellerini yikarken ellerini yika sarkisini soyluyor mesela bunun gibi seyleri var gecen gun arkadasima gittim onunda cocugu var ama onunla hic iletisim kurmak istemedi oyun oynamadi arkadasimda bana bi tuhaflik olabilir kizinda dedi ondan sonra cok kafama takildi kuzenimde psikologuna benim kizimi anlatmis mutlaka bi uzman gorsun demis yarin kizimi krese baslaticam belki ona daha iyi gelir diye dusundum ogretmenle on gorusme yaptim onlarda gozlemleyeceklerini soyledi fakat ben kotu birsey duymaktan cok korkuyorum :(