mehber merhaba, titreme geçti şükür. Yaklaşık bir ay sürdü. Sonra kendiliğinden geçti. Bizim b12 eksikliğimiz var belki ondan olmuştur veya uyku miyoklonisi denen geçici bir durumdu bilmiyorum. Sizin de ondan kaynaklanıyor olabilir. Uykudayken mi oluyor yoksa uyanıkken de oluyor mu? Ben uyandırmaya çalıştığımda oluyordu.