Kızlar oğlum 10 gün sonra 18 aylık olucak yürümeye yeni başladı ama kafama takılan şeyler var mesela çevresine karşı olan hareketleri kuzenimin kızı var oğlumdan 3 ay küçük bize geldiklerinde oğlum onun suratına bakmıyor oyuncaklarını paylaşmıyor ağlıyor
Birisi seslendimi çok nadir bakar hep başka şeylerle uğraş içinde ablamın oğluyla baya iyi oynuyor aslında gülüyor ediyor. Parka çıkarmaya başladım havalar düzeldiğinden beri dışarı çıktığımızda hiç ses çıkarmıyor böyle etrafı izliyor sessiz sessiz. Yani bana garip geliyor hareketleri başka çocukları görünce benim oğlum geriden mi geliyor bilemiyorum.
Her çocuğun gelişimi farklı evet ama işte annelik insan üzülüyor 🥲 18. Ayına girdiğinde doktorumuza götürücez onunla da konuşulan inşallah