gkkrraa Kızlar dokuz ay kendimi zor tuttum midye yememek için şimdi doğum yapalı bir buçuk ay oldu midye yenşr mi az da olsa
deleted20517 gkkrraa hamileyken neden yemediniz ben aserdigim için ilk onu yedim hatta çok defa yedim 🤔doğum sonrası yenirmi bilmiyorum
milletsanakanalizemiolacak gkkrraa bende emziriyorum bebeğim 11 aylık canım çok istiyor ama direniyorum
deleted20517 milletsanakanalizemiolacak doktora danışıp yedim aşırıya kaçmadıgin sürece tüket demişti
milletsanakanalizemiolacak deleted20517 Çoğu gebeye doktor asla yeme diyor herkes bir değil ama dikkat etmekte fayda var fazlası normal bir birey için bile tehlikeli
ozgecankosar gkkrraa temiz yapılan biyerden ve alerjisi yoksa fazlaya kaçmadan yeniliyor bi zararı yok
gokcemericc gkkrraa Doğum yapar yapmaz yedim çünkü çok seviyorum hala ara sıra yerim emziriyorum bebeğim 14 aylık
aybarsmom34 gkkrraa Hem hamileyken, Hemde Şuan hala yerim. Doktorum birden 100tane yemeyeceğine göre bir zararı olmaz dedi. Herşeyin fazlası zarar. Siz yinede danışın
Mircet gkkrraa bende çok seviyorum, doktor sokak satıcılarından değilde Nora marka dondurulmuş midye var carrefourda omu yiyebilirsin içindekiler kısmı var en azından demişti