berengulce Bizde maalesef binde bir olucak bi yan etki oldu, insan görünce tabiki tedirgin olur haklısınz ama emin olun hastalıkta bir o kadar tehlıkeli , benım başıma böyle bir yan etki geldiği halde yaptırmak ıstıyorm çunku hastalık kaparda oğluma bişey olursa kendımı suclu hissederım , burda paylaşmamın nedenı basına böyle bırsey gelipte yaptıran var mı tekrar aynısı olur mu filan dıye. İçiniz ferah olsun Allahm ıznıyle bişey olmaz , benım oğlum erken doğdu 3,5 yasıma kadar sadece alerjı maması ile beslendi bizim alerjımız fılamda vardı yani