birdalumran HulyaG ben sezaryen ile doğum yaptım üç ay oldu ama gobeqim var korse taksam geçer mi geç mi kaldım acaba😔
ayseberberk Kzlar benm oğlum 10 aylık, normal doğum yaptım ama dikişim çoktu çok da kaliteli bi korse almadm öyle olunca kullanamadm , şuanda sıfır yağ kilo göbeğimde ama deri büzüşük sarkık , nasıl geçecek bu saatten snra dönüşü var mı
Seydaktepe ayseberberk Kesin çözümü gerdirmek 😐 Benim göbeğim var büzüşük durmuyor o göbek düz olsa buruşuk buruşuk gezerdim heralde. Ben memnunum göbeğimden eskiden çok takardım Allah başka dert vermesin. Başka sıkıntılarla uğraşıyorum göbek yanında hiç bir şey gerçekten...
Ardenuraz ayseberberk canım merhaba inşallah görürsün o burusukluk zamanla düzeldi mi bende de var 5 ay oldu geçmedi daha ?
Bubus Hcrdvn Merhaba. dikişin üstüne takmıyorsunuz zaten. Ben 3 gün sonra başladım kullanmaya doktorum takabilirsim dedi.
Meliscikveannesi Sezaryan dogum yaptım 4 gün sonra korse kullanmaya başladım şuan 15nci günüm çoook memnunum iyi ki keşfetmişim iyi ki almışım iyi ki kullanmışım bağırsaklarım dökülecek gibi hissediyordum oturup kalkarken bile şimfi rahatım 🤗 tavsiyemdir
canparcam123 HappyKids ben aldım fakat iştahı mı kapatıyor çok sıkıyor emzirîyorum takmaktan vazgeçtim zayıflamak istemiyorm😜🤣
akillibidikcgty HulyaG normal doğum yaptım aynı gün hastanede çarşaf bağladım.donraki günlerde ful korse göbeğim toparlandı;)
Toprakdnrr Acemianne_ dediğim gibi 5 aylık olcaz eski haline döndü. Tabi ben beslenmeyede özen gösterdim. Alerjik bebeğim. Korseyi de sürekli kullandım.
Cnnirmm Bende sezaryan dogum yaprim 10. Cu gn kulanmaya basladm benm cok karnm yokdu zaten ama en azindan korseyle gulebilip hapsira bildim
Tazeanneyim Normal doğum yaptım. Doktorum iç organların sarkma yapar diye kesinlikle önermedi. Bebeğim 4 aylık, karnım hiç kalmadı
Aysel05 Arkadaslar bende korse takdim sezeryan oldu bendede,1 hafta sonra gecti cok sukur ne gobek kaldi ne catlak...ama kalca basen gitmedi onun icin ne yapdiniz,,benim resmen popom buyudu,karnimdam cok))
Tugce2211 Dilekce19071907 ay bende sezeryan yaptım 3 aylık bebeğim eski kilomada döndüm ama göbek var hala
Cokbilenana Ben de korse kullandım ama dogum dan 1ay sonra çunku ilk zamanlar taktığımda hem agrı yapıyordu hem de bebeğimi rahat emzıremıyordum. Cok da işe yaramadı ben de çıkarınca belım ağrıyordu.ikinci dogumumda arkadasım ın tavsıye uzerıne paçalı korse (penti) aldım kullanıyorum o da yara ve kasıntı yaptı. Bu göbek ve kılo gitmeyecek herhalde 😔cok ısterdim 53kıloya düşmeyi..