Behiye06 Oğlum 13 aylık 8. 5 kilo doktorumuz kilosu sınırda olduğu için bu mamayı raporlu yazdı ama ondan önce oğlu m çok güzel yemek yiyordu mamaya başlayalı hiçbirşey yemiyor kullananlar varmı acaba sizdede böyle oldumu