NeclaLeylaCeydaOhnealaneala emirtalhagngr Benimki de hep baba der ama bağımız var. Bağınız olmadığını nasıl anladınız?
Meri-Mel emirtalhagngr 18 Aya kadar anne demedi kızım bu dili dönmediği için ,tabi baba kolay gelip söyleyince daha çok ona yöneliyor idi ama bağımız yok diye hiç düşünmedim ki siz de düşünmeyin lütfen dili dönünce annem ,bebeğim seviyorumlar havada ucusacak😌🌷☺️
Sungerbob emirtalhagngr Oğlum iki yaşında daha yeni anne demeye başladı ama onun öncesinde de şimdi de çok şükür bir bağımız var siz nerden anladınız bir bağ olup olmadığını
Rez emirtalhagngr aynen 14 aylık oğlum baba dede mama der ama anne demez çünkü daha zordur takılmayın anne de der 🥰
Meri-Mel NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Muhtemelen çocuk anne diyemedigi için hep babasından bişi istiyor,gidiyor o yüzden 🥲
emirtalhagngr NeclaLeylaCeydaOhnealaneala yok bağımız var gelir sarılır öperim bence evde anne diyen yok ondan demiyor
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Meri-Mel Sen güzel misin diyorum, cık diyo, çirkin misin diyorum cık, baba diyo. Baba mısın diyorum kafasını sallıyor evet anlamında 🤣 Her sorunun cevabı baba bizde 🤣
Meri-Mel NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Yani çocuğun bildiği şey o olunca ne yapsın benim kızımda öyle idi baba baba ,dede , nene,Allah başka bişi demiyordu 18 . Ayda ancak duydum anneyi doğum günümde video çekiyordum bir anda anne nanne annne anneme bisiler dedi annem dedim anne dedi🌷🌸🥲🤲🏻
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Meri-Mel Bende ilk anneyi 18. ayda duydum🥰Senin annen nerde diyorum, parmağıyla beni göstermesine bitiyorum 🥰🤣
emirtalhagngr NeclaLeylaCeydaOhnealaneala çelişki değil yani anne bağımlı bir çocuk değil evde peşimde dir ama ben olmasamda babayla vakit gecirebilir