Kızlar oğlum 3 aylık 2.ayından beri mama biberon reddi yaşıyoruz ve bugünki kontrolünde sadece 300 gr almış çünkü mama yemiyo. Doğduğundan beri sma optipro kullanıyoruz hipp denedik aşırı gaz ve kabızlık yaptı. Bebelac gold deneyeceğim yarın. Kullananlar bana fikir verebilir mi? Memnun mu kilo alımları nasıl gaz yapar mı? Sadece mama ile besleniyo