Caca Merhaba arkadaşlar dün bebeğimin 4. Ay aşılarını yaptık sol bacağında aşı yapılan yerde 5kuruş büyüklüğünde kızarıklık ve şişlik var normal mi bilen var mı acaba?
Fatmaaa19 Caca bizde dün olduk 4. Ay aşısını kızımda olmadı isterseniz bi sağlık ocağına götürün yarın sorun
Fatma_Zehra Caca benim kızım da olmuştu. 6. Ayina kadar falan geçmedi hemşireye 6. Ay aşısında söyledim oluyor bazen öyle demişti . Sonra yavaş yavaş küçüldü 7. aylikken falan kayboldu
AryamH Caca ayni seyi bugun yasadik 1 yaş aşısinda hatta post acmistim. Sol bacagi kizardi fln asi olan yer. Deri altina biraz aşı kacmis ondan oluyormus hatta sert oluyor elinizle dokunduysanz. Bi iki gune gecer dedi hemsire. Gecti de aksama kadar.
Caca AryamH hemşirenin beceriksizliği mi diyelim buna nedir. Ciddi bir şey Olmamasına sevindim çok teşekkür ediyorum ismihazan Fatma_Zehra Fatmaaa19 Çok teşekkür ediyorum arkadaşlar sağlıkla kalın inşallah 🙏
AryamH Caca cocugun kendini kasmasi bebeklerin aglamasi hemsirenin o an yapamamasi olabilir tabi ben kizamadim cok agladi cunku durmamisti
Misskokulum Caca kuzum bizim hemşire asi yaparken asi bölgesi şişebilir sistigi zman buz kompreksi uygula dedi
Caca AryamH çok akıllı durdu kızım bir ayağında bir şey yok ki onda yakar dediği halde diğeri şiş oldu. Bence hemşire den kaynaklı
[silindi] Caca evet normal aşıdaki etkene vücut aşırı tepki gösterdiğinde ilk aşı bölgesinde şişme vs olur. Bu 6.ay aşısında da olabilir çok canını yakmadan ağrısı varsa hafif soğuk uygulama ve masaj yapabilirsiniz.