kkkyyysss Bebeğim 8 aya yaklaştı memeyi az az emiyor, biberon kabul etmiyor. Suyu da bardakla ya da kaşıkla ısrarla az az verebiliyorum. Günde 3 kez ancak çiş yapıyor. Nasıl sıvı alımını artırabilirim önerisi olan var mı?
Sermec27 kkkyyysss Aynıyız ya oğlum 10 aylık emiyor ve ek gıda alıyor sütüm aşırı yok suyu da maalesef hiç içmek istemiyor çok zor günde yarım çay bardağı içerse içiyor bizim de öyle 2 kere alıyorum bezini ve böyle idrarı çok koyu ama içmiyor suyu
denizalismom kkkyyysss karşısında süreli su için . Sizde yemek yerken sürekli su için ve o sırada size bakmasını sağlayın. Ben çok su içerim oğlum da benden görüp içiyor hep . @Sermec27
arasbek kkkyyysss merhaba ben de dün post açtım 7 aylık olduk 2 haftadır bizimde beziniz çok azaldı günde 2-3 o da yarım doluyor anne sütü alıyor ek gıda da iyi ama biberon tutmuyor mama desteği yapamıyorum bugün kontrole gittik 300 gram almış sınırın biraz altınsa dediler 🥺 bugün eşime mama aldırdım 60-90 cc vermeye çalışacağım günde 3 kere uyumadan önce mama verince biraz daha iyiydi bezi bugün.. Aslı’unda göğüslerimden sağınca toplam 90-120 cc geliyor ama kızım çok aktif emmiyor gündüz su da içiyor çorba da içiyor beni de emiyor ama bezdeki sarı çizgi 3-4 saatte anca yarım oluyor ama bugün 3 kere doluydu mama fayda etti galiba @Sermec27
kkkyyysss Sermec27 bugün bardakla içirmeye çalıştım biraz daha istekli oldu hızlı çekerse boğazına kaçıyor ama hiç yoktan iyidir
Sermec27 denizalismom ya içiyorum ama bizimkisi su içerken boğuluyor gibi oluyor Hiç içemiyor suyu Niye böyle oluyor bilmiyorum böyle nefes nefese kalıyor sanki su içerken O yüzden de içmek istemiyor
kkkyyysss denizalismom bende de aventin alıştırma bardağı var onunla çok az çekiyor normal bardakla daha hevesli içti sanki bebekten bebeğe değişiyor
Sermec27 denizalismom bazen kaşık bazen bardak bazen biberon çok fazla zorlanıyor içerken boğulur gibi oluyor nedense
denizalismom kkkyyysss elbette her bebek farklı cidden . Benimki ilk wee baby biberonla su verdim küçükken. Sonra mamajo şimdi de wee baby pipetli kullanıyorum hepsini çok severek içti .