Merhaba anneler, kızım 28 aylık, daha küçüklüğünden pek babasına yaklaşmıyordu, şimdi de sevmesini, sarılmasını, öpmesini istemiyor, sadece bazı anlarda izin veriyor, genel olarak çok dokunsal seven bir çocuk değil, eşim çok iyi bir baba ama o da böyle olunca üzülüyor, bu kız beni neden istemiyor diye , acaba böyle durum olup da sonradan düzelenler varmı aranızda?