İyi akşamlar güzel anneler 2 yaşındaki kızım cumartesi öğleden beri kusma ve ishal şikayeti var cumartesi akşam ilk devlet hastanesine gitti bir kaç ilaç verdi gecmedi dün akşam özele gittik serum takıldı ama bugün hala kusma ve ishal devam ediyor bebeğim yemek yemiyor hiç bir şekilde süzüldü çocuğum başına gelen şuan bu durumu yaşayan var mı acaba ?