Buakşam artık oturup ağladım Başından beri çok zorlu bi bebeğim vardı 2 gün iyiyse 3. Gün mutlaka burnumdan getiriyor. Tam 10 saattir uyumamış olduğu halde uykuya direnmeler ağlamalar kendini yırtmalar hala daha uyumadı arkadaşlar sakinleştirip belki 50 kere denedim yok ne kulağım ne beynim alıyor artık sinirlerim harap durumda bugünden beri sebepsiz bi mızmız paçamda zaten akşama kadar gücümü tüketmişti. Geçmiyo büyüdükçe düzelmiyor ağlıyorum artık sinirden gücüm yetmiyor neyi eksik yapıyorum bazen devam edemiycek gibi oluyorum.. ama öyle bi lüksüm yok psikolojik olarak hiç iyi değilim kimseye anlatamıyorum ama tükendim . Eşime dedim naparsan yap yeter gücüm kalmadı onla da durmuyor daha da ağlıyor bu sefer boğazlarını yırtıyo resmen yine bana dönüyo ihale.. biraz umursamaz olsam belki böyle olmaz bilmiyorum napıcağımı şaşırdım